Вакансии. Офисный персонал.
изменить условия поиска >>  
Вид отображения:  краткий | развернутый | полный
1..20  ::  21..40  ::  41..42
вакансия работодатель регион
Офіс-консультант (6000 $) ФОП Білик  Львов
Компанія потребує працівника для роботи в офісі.

Обов'язки:

- забезпечення життєдіяльності офісу,

- зустріч та супровід клієнта,

- проведення консультацій,

- прийом гостей і відвідувачів керівника,

- ведення нескладної документації,

- опрацювання вхідних та вихідних телефонних дзвінків,

- ведення прихідних і розхідних накладних ,

- ведення реєстрації договорів, підготування бланків договорів для підписання.

Можливий гнучкий графік роботи та робота за сумісництвом.

Стабільна компанія, офіційне працевлаштування.

Кар’єрний ріст.

/vacancy/secretary_manager/1989838.html 21 янв

Менеджер по роботі з клієнтами (7000 $) ФОП Білик  Львов
Компанія запрошує працівника для роботи в офісі.

- зустріч та супровід клієнта,

- надання допомоги клієнтам в грамотному підборі необхідних послуг

- проведення консультацій,

- ведення нескладної документації,

- здійснення та прийом телефонних дзвінків,

- ведення прихідних і розхідних накладних ,

- ведення реєстрації договорів, підготування бланків договорів для підписання.

Можливий гнучкий графік роботи та робота за сумісництвом.

Стабільна компанія, офіційне працевлаштування.

Кар’єрний ріст.

/vacancy/secretary_manager/1989837.html 21 янв

Офіс-менеджер (9000 $) ФОП Білик  Львов
Працівник в офіс.

Обов'язки:

- здійснення та прийом телефонних дзвінків,

- проведення ділових зустрічей,

- робота із незначною документацією,

- підбір персоналу,

- організація роботи ,

- виконання доручень керівника,

- пошук необхідної інформації в Internet,

- ведення прихідних і розхідних накладних ,

- звітність в кінці місяця,

- ведення реєстрації договорів, підготування бланків договорів для підписання.

Можливий гнучкий графік роботи та робота за сумісництвом.

Стабільна компанія, офіційне працевлаштування.

Кар’єрний ріст.

/vacancy/secretary_manager/1989836.html 21 янв

HR-специалист Дарья  не указан
Требуется HR-специалист(рекрутинг, адаптация, мотивация)оплата 8 300грн/мес

0661167292

0730582607

/vacancy/secretary_manager/2074942.html 20 янв

Помощник руководителя Дарья  не указан
Организации нужен офисный сотрудник, пятидневка. Можно без опыта. Оплата 6 200 грн.

066-116-72-92

073-058-26-07

/vacancy/secretary_manager/2075031.html 20 янв

Помощник бухгалтера в офис (7500 грн.) Юлия Владимировна  Днепропетровск
Требования:

Опыт работы на должности помощника бухгалтера желателен;

Грамотная устная и письменная речь;

Знание порядка ведения документации;

Знание MS Office;

Сообразительность, ответственность, организованность, активность.

Условия работы:

Работа в стабильной компании;

Официальное оформление;

График работы: ПН-ПТ 9 — 18;

Офисная кухня.

Обязанности:

Проверка правильности оформления документов

Контроль наличия первичных документов

Выполнение других поручений главного бухгалтера.

Резюме не рассматриваются!

Контакты для обращения: (095)-14-63-007 или (098)-07-07-508 Ольга

/vacancy/secretary_manager/2063195.html 19 янв

Офис-менеджер в автосалон (4300 грн.) Катерина Александровна  Запорожье
приглашает на должность Офис-менеджер (с функциями Оператора ПК)

Требования:

- уверенный пользователь ПК;

- высшее образование;

- грамотность речи;

- коммуникабельность, умения работать в команде, аккуратность, аналитические способности.

Обязанности:

- обработка заказов в базе данных предприятия;

- ведение внутренней документации;

- участие в конференциях и презентациях (подготовка материала);

- помощь директору в организации трудового дня.

Условия сотрудничества:

- обучение + оплачиваемая стажировка;

- достойная и стабильная заработная плата;

- пятидневка, Сб, Вс -выходной;

- официальное трудоустройство либо работа по трудовому договору;

- возможность профессионального и карьерного роста.

В атмосфере коллектива царит взаимоуважение и взаимопомощь. Приглашаем присоединиться в нашу команду!

Если вас заинтересовала эта вакансия, обращайтесь для записи на собеседование Пн-Пт 9-18

Тел.: (095)-416-68-З1

Тел.: (097)-80З-З7-22

Горай Катерина Александровна

Резюме не рассматриваются!

/vacancy/secretary_manager/1997714.html 19 янв

Офис-менеджер в автосалон (4300 грн.) Автоцентр "АТЛАНТ"  Одесса
Официальный дилер ведущих брендов легковых автомобилей в Украине Автоцентр "Атлант", приглашает на должность Офис-менеджер (с функциями Оператора ПК)

Требования:

- уверенный пользователь ПК;

- высшее образование;

- грамотность речи;

- коммуникабельность, умения работать в команде, аккуратность, аналитические способности.

Обязанности:

- обработка заказов в базе данных предприятия;

- ведение внутренней документации;

- участие в конференциях и презентациях (подготовка материала);

- помощь директору в организации трудового дня.

Условия сотрудничества:

- обучение + оплачиваемая стажировка;

- достойная и стабильная заработная плата;

- пятидневка, Сб, Вс -выходной;

- официальное трудоустройство либо работа по трудовому договору;

- возможность профессионального и карьерного роста.

В атмосфере коллектива царит взаимоуважение и взаимопомощь. Приглашаем присоединиться в нашу команду!

Если вас заинтересовала эта вакансия, обращайтесь для записи на собеседование Пн-Пт 9-18

Тел.: (095)-416-68-З1

Тел.: (097)-80З-З7-22

Кравец Татьяна Анатольевна

Резюме не рассматриваются!

/vacancy/secretary_manager/1997708.html 19 янв

Офис-менеджер в автосалон (4300 грн.) Автоцентр МИГ  Днепропетровск
Официальный дилер ведущих брендов легковых автомобилей в Украине Автоцентр "МИГ", приглашает на должность Офис-менеджер (с функциями Оператора ПК)

Требования:

- уверенный пользователь ПК;

- высшее образование;

- грамотность речи;

- коммуникабельность, умения работать в команде, аккуратность, аналитические способности.

Обязанности:

- обработка заказов в базе данных предприятия;

- ведение внутренней документации;

- участие в конференциях и презентациях (подготовка материала);

- помощь директору в организации трудового дня.

Условия сотрудничества:

- обучение + оплачиваемая стажировка;

- достойная и стабильная заработная плата;

- пятидневка, Сб, Вс -выходной;

- официальное трудоустройство либо работа по трудовому договору;

- возможность профессионального и карьерного роста.

В атмосфере коллектива царит взаимоуважение и взаимопомощь. Приглашаем присоединиться в нашу команду!

Если вас заинтересовала эта вакансия, обращайтесь для записи на собеседование Пн-Пт 9-18

Тел.: (095)-416-68-З1

Тел.: (097)-80З-З7-22

Холод Наталья Юрьевна

Резюме не рассматриваются!

/vacancy/secretary_manager/1997698.html 19 янв

Офис-менеджер в автосалон (4300 грн.) Автоцентр "НИЛ"  Харьков
Официальный дилер ведущих брендов легковых автомобилей в Украине Автоцентр "НИЛ", приглашает на должность Офис-менеджер (с функциями Оператора ПК)

Требования:

- уверенный пользователь ПК;

- высшее образование;

- грамотность речи;

- коммуникабельность, умения работать в команде, аккуратность, аналитические способности.

Обязанности:

- обработка заказов в базе данных предприятия;

- ведение внутренней документации;

- участие в конференциях и презентациях (подготовка материала);

- помощь директору в организации трудового дня.

Условия сотрудничества:

- обучение + оплачиваемая стажировка;

- достойная и стабильная заработная плата;

- пятидневка, Сб, Вс -выходной;

- официальное трудоустройство либо работа по трудовому договору;

- возможность профессионального и карьерного роста.

В атмосфере коллектива царит взаимоуважение и взаимопомощь. Приглашаем присоединиться в нашу команду!

Если вас заинтересовала эта вакансия, обращайтесь для записи на собеседование Пн-Пт 9-18

Тел.: (095)-416-68-З1

Тел.: (097)-80З-З7-22

Квитко Анна Валерьевна

Резюме не рассматриваются!

/vacancy/secretary_manager/1997695.html 19 янв

Офис-менеджер в автосалон (4500 грн.) Автоцентр "НИЛ"  Киев
Официальный дилер ведущих брендов легковых автомобилей в Украине Автоцентр "НИЛ", приглашает на должность Офис-менеджер (с функциями Оператора ПК)

Требования:

- уверенный пользователь ПК;

- высшее образование;

- грамотность речи;

- коммуникабельность, умения работать в команде, аккуратность, аналитические способности.

Обязанности:

- обработка заказов в базе данных предприятия;

- ведение внутренней документации;

- участие в конференциях и презентациях (подготовка материала);

- помощь директору в организации трудового дня.

Условия сотрудничества:

- обучение + оплачиваемая стажировка;

- достойная и стабильная заработная плата;

- пятидневка, Сб, Вс -выходной;

- официальное трудоустройство либо работа по трудовому договору;

- возможность профессионального и карьерного роста.

В атмосфере коллектива царит взаимоуважение и взаимопомощь. Приглашаем присоединиться в нашу команду!

Если вас заинтересовала эта вакансия, обращайтесь для записи на собеседование Пн-Пт 9-18

Тел.: (095)-416-68-З1

Тел.: (097)-80З-З7-22

Квитко Анна Валерьевна

Резюме не рассматриваются!

/vacancy/secretary_manager/1997691.html 19 янв

Офис-менеджер (центр города) (9000 грн.) Руслана  Киев
Молодая, но динамично развивающаяся компания приглашает занять вакантное место помощника руководителя.

Требования:

- исполнительность, аккуратность в работе;

- хорошие коммуникативные навыки;

- знание ПК на уровне уверенного пользователя.

Обязанности:

- выполнение поручений руководителя;

- ведение делопроизводства;

- телефонные переговоры, получение / отправка корреспонденции;

- организация и ведение журналов вход./исход. документации компании;

- обеспечение жизнедеятельности офиса.

Условия работы:

- З/п ставка 9000 грн./мес + бонусная часть;

- стабильная работа, перспектива профессионального роста;

- график работы Пн.-Пт., с 9:00 до 18:00;

- офис в современном бизнес-центре (центр города);

- социальный пакет согласно КЗоТ;

- доброжелательная, радушная атмосфера в молодом, талантливом коллективе.

Записаться на собеседование и задать вопросы можно по тел-ну:

(067) 76-З7-806, HR-специалист Руслана.

/vacancy/secretary_manager/2077445.html 19 янв

Помічник керівника з аналітики, маркетингу, навчання та розвитку (8000 грн.) Продпромсервис  Хмельницкий
Шукаєш перспективну роботу, але не маєш досвіду?

Приєднуйся до професійної команди співробітників компанії «Продпромсервис» — ставай найкращим у своїй справі!

Які якості ти повинен мати?

•бажання розвиватися в професійному та особистісному плані;

•впевненість та амбіційність;

•результативність і націленість на виконання всіх поставлених завдань;

•вік від 21 до 30 років.

Ми пропонуємо:

•навчання за рахунок компанії з перспективою професійного та кар'єрного росту

•своєчасну оплату праці за твою якісну роботу: •гарантований дохід в 1-й місяць роботи — 3730 грн./міс., після проходження випробувального терміну і надалі — дохід залежить від тебе (від 3730 до 8000 грн.)

•колосальний досвід в продажах, маркетингу, рекламі та навчанні персоналу і звичайно, дружній колектив,

•офіційне працевлаштування,

•зручна транспортна розв’язка.

Ми навчимо тебе:

1. в сфері маркетингу:

розробляти та впроваджувати маркетингові заходи, які націлені на зростання обсягів продажу з отриманням більшого прибутку;

2. в сфері аналітики:

забезпечувати поставки товару від заводів-виробників на склад для подальшої реалізації;

3. в сфері навчання персоналу:

проводити навчальні семінари для новачків компанії та тренувати менеджерів з продажу.

Скористайся пропозицією, яка змінить не лише Твоє фінансове становище, а й Твоє майбутнє.

Телефонуй для запису на співбесіду 0689928215

Детальніше познайомитись з нашою компанією Ви можете на сайті: http://prodpromservis.simplesite.com/

або отримувати новини та підтримувати з нами зв’язок долучившись до нас у соц.мережах:

фейсбук- http://www.facebook.com/Prodpromservis/

твітер — twitter.com/, Prodpromservis

в Googlе+ — [отправить резюме]

Наша місія • Ми працюємо для того, щоб уся любов та турбота вкладена в процесі виробництва продуктів харчування дійшла до кожного столу у сім'ях Українців.

Наша мета • завдяки найкращому сервісі обслуговування представити в кожній торговій точці — лише найкращі продукти харчування від лідируючих виробників України.

Наше досягнення• це вибір нас як постійного та найкращого партнера з постачання продуктів харчування майже усіма торговими точками Хмельницької області, та більш як 15-ти річне успішне партнерство з лідируючими виробниками України, а також більш як 10-ти річний стаж роботи колективу.

Наша найвища цінність• це наш коллектив, тому ми завжди відкриті для молодих, амбіційних, та прагнучих розвивитку спеціалістів.

/vacancy/secretary_manager/2065186.html 18 янв

Оператор ПК, бухгалтер 1С, офіс-менеджер обліку товару (4500 грн.) Продпромсервис  Хмельницкий
Це робота для тих, хто хоче працювати у зручному офісі з цікавим колективом, займатись обробкою замовлень, випискою та обліком товару і активний у спілкуванні.

В регіональній продовольчій компанії яка 19 років забезпечує більше 2700 магазинів міста та області найкращими продуктами харчування розширена вакансія Бухгалтер- оператор 1С- менеджер обліку товару.

Наш сайт- http://prodpromservis.simplesite.com

Так як ми стабільна компанія і постійно розвиваємось ми шукаємо активних та перспективних кандидатів що прагнуть розвитку, самореалізації та розкритті свого потенціалу.

Також це може бути початком кар'єри: менеджера- логіста- аналітика, маркетолога, бухгалтера, або менеджера з продажу.

Стартова оплата у період навчання- 3730 грн., випробувальний термін- 4500 грн. в місяць, та може досягнути- 6000 грн. при кар'єрному рості.

- робочий день з 10.00 до 19.00

- вихідні — субота, неділя

Вимоги до кандидата:

- приємна доглянута зовнішність

- грамотна вимова, та вміння висловлювати думку

- впевнений користувач ПК

- діти старше 6 років, або відсутні

- проживання у м.Хмельницькому

- відсутність шкідливих звичок

- математичні здібності

Відповідальні обов’язки:

- обробка замовлень у ручному та автоматичному режимі

- друк видаткових накладних, прайс- листів, та документів для експедиції

- контроль виписки та руху товару

внесення та контроль інвентаризаційних даних складу

Наші переваги:

1. Навчання за рахунок компанії. Наші працівники- професіонали своєї справи, і ми пишаємось результатами їхньої роботи.

2. Постійний розвиток, та розширення відділів дає можливість для Вашого кар'єрного росту.

3. Велика кількість напрямків дозволяє розкрити себе у тому, у чому Ви будете найбільш ефективні. А це означає отримувати задоволення від роботи та винагороди.

4. Офіційне працевлаштування, оплачувані лікарняні та відпустка.

5. Стабільність компанії гарантує працівникам впевненість у завтрашньому дні та захищенність.

6. Цікава корпоративна культура, та дружній колектив.

7. Професійне керівництво яке поділиться досвідом та знаннями.

Як влаштуватись до нас в компанію:

існує 3 варіанта:

Варіант 1.

Прямо зараз пройти співбесіду в нашого менеджера з персоналу та одразу дізнатись результат за номером- 0689928215

Варіант 2.

Надіслати своє резюме за допомогою сервісу цього сайту в якому потрібно вказати чому саме Ви найбільше підходите для роботи в нашій компанії.

Варіант 3.

Одразу зараз заповнити google- форму в якій максимально відверто дайте відповіді на заптання, і на протязі 24 годин наш менеджер зателефонує Вам щоб повідомити результат проходження відбору.

Гугл форма — https://goo.gl/LZ1erc

Обрані кандидати будуть запрошені для:

-особистого знайомства,

-визначення дати початку стажування,

а також розробки індивідуальної програми навчання.

Детальніше познайомитись з компанією та підтримувати зв’язок на майбутнє Ви можете за посиланням:

фейсбук- www.facebook.com/Prodpromservis/,

твітер- twitter.com/, Prodpromservis

в Googlе+ — [отправить резюме]

! Одразу ставте лайк, чи підписатися щоб в майбутньому було легше нас знайти!

/vacancy/secretary_manager/2050042.html 18 янв

Диспетчер (в офис) (4500 грн.) Лариса  Одесса
Требования: грамотная речь, позитивность, уверенность.

Обязанности: прием входных тел. звонков, ведение документаций.

Условия: частичная и полная занятость, удобный график, возможность

официального трудоустройства.

/vacancy/secretary_manager/2007598.html 18 янв

Прибиральниця офісного приміщення (5000 грн.) Юлія  Львов
Графік робити: Пн-Пт з 9:00 до 16:00.

Вологе та сухе прибирання, підтримування чистоти.

Своєчасна оплата 5000 грн, 2 рази в місяць.

Тел.: (О66) 754-О2-ЗО.

/vacancy/secretary_manager/2077198.html 16 янв

Уборщица в офис (5000 грн.) Светлана  Одесса
Открывается новый офис и нам срочно нужна уборщица на полный день.

Условия работы:

- график с 9:00 до 18:00, сб, вс – выходные;

- есть развозка с Таирова, рядом проходит 5 трамвай;

- официальное оформление по желанию;

- заработная плата 5000 грн (в зависимости от смен).

Требования:

- любовь к чистоте, аккуратность, быстрота, без вредных привычек.

Обязанности:

- поддержание чистоты и порядка в офисе.

Звонки принимаются с Пн по Пт, с 9 до 17, тел: (О66) 75-4О2-ЗО.

/vacancy/secretary_manager/2077192.html 16 янв

Оператор ПК (полиграфия) (4200 грн.) Тамара Игоревна  Херсон
На постоянную основу требуется Оператор ПК в хорошую команду с лояльным руководителем.

Требования:

- знание офисных программ: Microsoft Word, Exel, Internet, E-mail;

- умение пользоваться офисной техникой (ксерокс, сканер);

- приветствуется опыт работы в 1С: Предприятии (1С 8).

Обязанности:

- работа с первичной документацией;

- сопровождение складского учета;

- прием заявок и их обработка;

- работа с клиентами по телефону;

- работа с электронной и почтовой корреспонденцией.

Условия работы:

- стабильная ЗП 4200 грн + бонусы;

- пять дней в неделю, 9.00-18.00;

- ежегодный отпуск;

- официальное оформление.

Предварительная запись по телефону:

(0б8) 52-5б-1З9, (050) 7З-95-4б1, Тамара Игоревна-зам.директора.

/vacancy/secretary_manager/2056617.html 15 янв

Оператор ПК (полиграфия) (5500 грн.) Виталий  Харьков
В хорошую команду с лояльным руководителем требуется Оператор ПК.

Требования:

пользователь: Word, Exel, Internet, E-mail;

умение пользоваться офисной техникой;

приветствуем опыт работы в 1С: Предприятии (1С 8).

Обязанности:

работа с первичной документацией;

сопровождение складского учета;

прием и обработка заявок;

работа с клиентами по телефону;

работа с корреспонденцией.

Условия:

стабильная зарплата 5500 грн + бонусы;

график: понедельник-пятница, с 9 до 18;

ежегодный отпуск;

официальное оформление;

удобное расположение офиса.

Телефон для связи с руководителем: (О96) З9-51-269, Виталий.

/vacancy/secretary_manager/2063471.html 15 янв

Event/Conference Manager Dev-Pro.net  Харьков
Project description:

The Events Department is responsible for organizing and conducting different types (professional development and entertainment) of external and internal activities (conferences, meetups, teambuilding activities, informal activities, parties, seasonal events, charitable projects, development of corporate culture). Since continuing professional development is important to the company, a lot of attention is paid to educational initiatives.

Role description:

• Assisting with organization and coordination of external conferences and meetups.

• Working with partners and the preparation of partnership proposals.

• Sourcing speakers and working with them.

• Working with catering services on menus for coffee breaks and post-conference parties.

• Negotiation and monitoring the implementation of contracts with sub-contractors involved in the activities.

• Implementation of networking activities at the events.

• Assisting with writing announcements of events. (There is a PR department for these purposes, but sometimes some help is required.)

• Position requires fulltime working in the office, working once a month on weekends (at conferences) or evenings (at meetups) and, every 1-3 months, trips to the other cities (Dnipro, Lviv, Kyiv) for conferences.

Required skills:

• 1+ experience of conference organization (preferably IT conferences)

• English (Intermediate level)

• The ability to work with Gmail and Google docs

• Excellent time management, communication, and self-management

• The ability to work under pressure

• Attentive to detail

• Negotiation

• Most importantly – to be quick on the uptake

Desired skills:

• Experience in PR

• Copywriting

• Experience in customer service or other people-oriented fields

• Experience of volunteering

/vacancy/secretary_manager/2076146.html 15 янв

1..20  ::  21..40  ::  41..42
подписаться на рассылку новых вакансий по E-mail >>>  


©2003-2016, Украина, Киев. Создание и сопровождение сайта LND.kiev.ua